onsdag 15 juli 2009

Semestertips 5

Efter ett antal lite tyngre blogginlägg återfaller jag nu till det mer lättsamma, vars enda syfte är att underhålla och berika Er mina kära bloggläsare.

Eftersom det i större delen av landet kommer bli regn imorgon torsdag, tänkte jag dela ut ännu ett semestertips för uttråkade semesterfirare.

Man tar en korv lite okokt spagetti som man bryter av och sticker in i korven.
Sen kokar man det hela och serverar. Se där, "a hairy hot dog".


Bilder och idé fildelat från EnglishRussia.com

Dagens bästa semesterrubrik är nog Expressens: "Arg gös bet 6 - fick skjutas".

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fnissar åt den där gösen fortfarande.. måste snart gå om Mona Sahlin på mest bloggade nyheten..

Korven måste jag testa.. på maken och sonen... fnitter..

Kram Pys