fredag 26 juni 2009

För egen del ere bra

Först ett tack till jobbarkompisarna för blombuketten jag fick igår (jag vet vem som alltid ligger bakom dessa, stort tack till dig). Så, önskar jag alla en riktigt skön semester.

De senaste dagarna har jag mått så pass bra att jag trots låga blodvärden (HB), har varit piggare än på länge. Ska in och ta nya prover idag och i morgon blir det nog en transfusion för att få lite mer liv i den här gamla kroppen.

Men ikväll ere fotboll. Solna-Täby United (STU) North Side Bulls mot Tyresö Royal Crowns i Superserien (seniorer) på Bergshamra IP 19.00 för dem som vill njuta fullt ut av en vacker fredagkväll.

(jo, jag vet jag skulle ju inte blogga så mycket, men nu har jag skickat brorsan och svägerskan till IKEA, så det är väl det sista jag ser av dem på åtskilliga timmar).

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte du skicka över lite energi till mig.. jag står här helt utan...

Annars är det ok.. ska iväg och köpa glass... med familjen...
Ska bara försöka en gång till...

Kram Pys