onsdag 20 maj 2009

Life is a bitch

Ena stunden sitter man och tittar på hundvideon med grabben. Man skrattar lika mycket åt videon som man skrattar med grabben.

För att i nästa stund få reda på det man misstänkt de senaste dagarna: att cancern börjat växa igen, bara 3-4 veckor efter sista kuren. Samtidigt som jag haft låga vita i 3 veckor vilket talar emot att jag skulle klara ännu starkare cytostatika. Att hitta något som skulle kunna trycka tillbaka cancern ett par månader blir nu ännu lite svårare. Att trycka tillbaka den är en förutsättning för att kunna göra en benmärgstransplantation, som är en förutsättning för att jag ska ha en chans att leva nästa år.

Nu kommer man ha en läkarkonferens och förhoppningsvis har jag mer information i eftermiddag.

Life is a bitch.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy, jag lider med dig och förstår precis hur du känner dig!
KRAM

MiaS sa...

NEEEJ...

Anonym sa...

Det jag läser är inte sant.. får inte vara sant...

Kram Pys

David sa...

Än så länge är det ok. Men mötet med överläkaren kommer skrämma sk..ten ur mig. Man kan bara hoppas att hon har tänkt ut något bra.

/David

Tomas sa...

Tråkigt att höra, David...