måndag 13 oktober 2008

Tyst period

(English version below)

Jag funderar på att gå in i en tyst period. Jag har inte riktigt orken att prata med folk i telefon, blogga eller i övrigt vara social. Halsen gör att det gör lite ont att prata och illamåendet och allt det andra gör att man är trött och inte har lust till något.

Jag tror att i mitten av den här veckan borde det börja vända. Dvs, blodvärdena borde successivt bli bättre. Sen dröjer det säkerligen ytterligar en vecka innan man börjar må något så när bra igen.

Så om ni inte ser några uppdateringar här så beror det bara på att jag ligger och tycker synd om mig själv ett tag.

English version

I am considering having a silent period. I do not really have the strength to talk on the phone with people, blogging or being social at all. My throat hurts making it more difficult to talk, and the nausea and all the other stuff makes me tired and not really want to do anything.

I guess that mid this week, my blood counts should start to improve. But then there is probably a week from there before I am starting to feel better.

So, if you do not see any updates here, it is because I am just laying here feeling sorry for myself, for awhile.

Inga kommentarer: