onsdag 8 oktober 2008

Transplant day

(English version below)

Torsdag morgon och snart dags att få den lille påsen. Gårdagen förflöt ganska lugnt. Det var hemskt trevligt med alla födelsedagsgratulationer i brev, email, sms och telefonsamtal. Något större firande blev det dock inte.
Jag har börjat få problem med slemhinnorna i magen och illamåendet har tilltagit. Men det går ganska bra att hantera med medicin.

Jag förväntar mig inget särskilt att ske direkt efter transplantationen. Mina blodvärden kommer att fortsätta sjunka och jag kommer isoleras troligen imorgon eller i helgen. Sen är det bara att hoppas att det går snabbt att återhämta sig.

English version

Thursday morning. Soon I will get the little red bag. Yesterday went quite ok. It was very nice with all the birthday congratulations in cards, emails, sms and, phone calls. I did not have that much of a party though.

I have started to get some problems with my stomach and the nausea is getting worse. So, far I can handle it with medicines.
I am not expecting anything in particular to happen after I have got my stem cells. The blood count will continue to fall and I will then be isolated, maybe tomorrow or later this weekend. After that I will just have to hope that

Inga kommentarer: